Jak to jest z tymi przełożeniami? Żeby je odblokować musze kupić nowe, odblokowane. Czy te od srki pasują bez żadnych przeróbek? Czy muszę kupywać pierwotne i wtórne, czy wystarczą tylko pierwotne?
Edytowane przez Kazper dnia 18-06-2013 15:15
To powinno cię troszkę oświecić, tak jak i mnie.
Suzuki Zillion (LC) 1999r
>Tuning Mechaniczny< *GasBox *Rolki Top Racing 7g *Do wydechu wspawana rurka która omija blokady na końcu niej jest zawór więc regulacja głośności i szybkości pod ręką *Sprężyna Centralna Malossi czerwona *Wariator Polini Speed Contol *Pasek Dayco *Cylinder(70cc) i głowica *Dysza 75 chyba *Stożek *Rozpiłowany króciec ssący *Przełożenie pierwotne Malossi 15/40
>Optyka< *Niebieskie żarówki *Dźwignie hamulców na pomarańczowo *Pokrywa filtra na pomarańczowo *Błotnik na pomarańczowa *Plastikowa osłonka tłumika na pomarańczowo *Miejscowa polerka pokrywy i kick startera *Kilka naklejek *Srebrne obejmy na migacze *Przedłużka amortyzatora 10cm
Plany *Gaźnik arreche 17,5mm *Komin jakiś *Przełożenie wtórne od sr'ki *Sprzęgło jakieś